احمد صافی: عملکرد رهنما و همکارانش در تیم ملی موفقیت آمیز بود/ هروی یک مربی فوق‌العاده و سرشار از عش



احمد صافی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته" در پاسخ به این سئوال که آیا هدایت تیم ملی را حق مربیان سازنده و قهرمان پرور میداند و یا اینکه معتقد است هدایت این تیم حق مربیانی است که سوایق درخشان قهرمانی را در کارنامه دارند؟ اظهار داشت: هر یک از این دو گروه در شرایطی میتوانند موفق و یا ناموفق عمل کنند و این بستگی به مهارتها و توانمندیهای یک مربی در مدیریت شرایط خاص حاکم بر تیم ملی دارد. امروزه مربیان را به سه گروه تقسیم میکنند که عبارتند از مربیان تمرین دهنده، مربیان طراح و مربیان مدیر. برای انتخاب مربیان تیم ملی باید به این نکته توجه کنیم که نفرات حاضر در این تیم در چه جایگاهی از کاراته قرار دارند و متناسب با نیاز آنها، مربیان مختلف را در پستهای مورد نیاز به کار گیریم.

سرمربی تیم صدر جدولی دانشگاه ازاد در پاسخ به این سئوال که با در نظر گرفتن جمیع شرایط، چه فرد و یا افرادی را برای مربیگری تیم ملی پیشنهاد میدهد؟ اذعان داشت: به اعتقاد من، افراد و گروههای متعددی در جامعه کاراته کشور حضور دارند که شایسته قرار گرفتن در پست مربیگری تیم ملی هستند. گروه رهنما در مجموع عملکرد خوبی داشت و چنانچه بنابر صلاحدید مسئولین فدراسیون کاراته در این سِمت باقی بمانند، میتوانند همچنان روند رو به رشد را طی کرده و موفقیت های بیشتری را برای کاراته کشور بدست آورند. ضمن اینکه مربیان بزرگ و توانمند دیگری همچون دباغیان، عبدالمحمدی، سلیمانی و سایرین وجود دارند که آنها نیز میتوانند به نوبه خود به تیم ملی کمک کرده و نتایج خوبی کسب کنند. به نظرم این حق مسئولین فدراسیون است که مربیان تیم ملی را انتخاب کنند و سایرین نیز باید به این انتخاب احترام بگذارند.

وی در خصوص موفقیتهای اخیر تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته کشور و کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل این رقابتها، تصریح کرد: تیم دانشگاه آزاد در سالهای اخیر همواره یکی از بهترین و آماده ترین تیمهای سوپرلیگ بوده و با اتحاد و همدلی که بین کادرفنی و اعضای این تیم وجود دارد، هر سال موفق به کسب یکی از عناوین قهرمانی در پیکارهای سوپرلیگ کاراته شده‌ایم. به یاد داشته باشیم که این بازیکنان قبل از اینکه قهرمان آسیا شده باشند، عضو تیم دانشگاه آزاد بودند و اینچنین نبوده که پس از قهرمانی در آسیا به عضویت این باشگاه در آمده باشند.  خوشبختانه ما در این تیم از حضور چهره‌های مقبول و با دانشی همچون "مجید عبدالحسینی" و "شهرام هروی" سود میبریم  که هر یک به سهم خود تأثیر بسزایی در کسب این موفقیتها داشته‌اند. شهرام هروی یک مربی فوق‌العاده و سرشار از عشق و محبت است که نزد تمامی بازیکنان و مربیان کاراته از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردار است. عبدالحسینی هم ظرفیتها و پتانسیل بالایی در امر مربیگری دارد که ما پس از 6 سال همکاری، هنوز هم موفق به بهره برداری از تمامی ظرفیتهای او نشده‌ایم. متأسفانه عبدالحسینی در روز بازی مقابل تیم آذرخودرو، بدلیل بیماری مادرش، نتوانست در سالن مسابقات حضور یابد و من مطمئنم که حضور این مربی فنی و مسئولیت‌پذیر در سالن مسابقات، شرایط را به نفع تیم ما تغییر میداد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: